Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2009 17:20 - Как да разберем ?
Автор: sezoni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2440 Коментари: 19 Гласове:
1

Последна промяна: 26.02.2010 18:11


Нещо като във варианта тука има , тука няма само , че става въпрос за нещо по- сериозно.По- някога си мисля защо хората когато не се познават в повечето случаи се стараят да правят хубаво впечатление ,като се постарават да изглеждат привлекателно ,и като се представят за много добри , състрадателни , работливи , загрижени , отзивчиви , внимателни , уважителни , почтени, остроумни ..., и в един момент след време установяваме , че всички тези качества липсват. Причините за да липсват в даден момент някои от качествата са защото никога не са имали присъствие в характера или по - причина , че вече им е все едно какво впечатление ще правят когато са постигнали целта си.Такъв тип поведение принадлежи на егоистите които не са постояни и искрени в отношенията си.Те често са и ласкатели които след като постигнат целта си ще започнат да се отнасят пренебрежително .Как може да разпознаваме  хората с които общуваме дали са искрени или лицемерни?За сега нямам отговор на този въпрос ,но съм сигурна , че когато разбера тогава ще мога да се грижа повече за себе си , защото няма да позволя да бъда наранявана от непочтени отношения.


Тагове:   как,


Гласувай:
1



1. ydon - Аз винаги съм бил себе си и никога не ...
20.11.2009 22:01
Аз винаги съм бил себе си и никога не съм печелел какво и да е от това, може би това е отговора ;)
Как си казала по горе - за постигане на определени цели.
цитирай
2. sezoni - :) ydon,
21.11.2009 09:07
и аз съм на този принцип , винаги съм била искренна защото предпочитам истинските отношения , и се възмущавам от фалшивите .Зная , че няма идеални хора но определено ще остана с по - добро мнение за някой който е откровен .Аз по- характер съм много пряма и винаги казвам това което мисля , но и със сигурност мога да приема някаква критика защото знам , че е полезно да знаеш недостатъците си за да ги превъзмогваш.Темата я написах и за тези хора от интернет които не се представят с истинската си същност като характери, и в реала е така и знам , че е много трудно да опознаеш някой и за това се изисква време , в някои случаи по- малко в други повече в зависимост от ситуациите и обстоятелствата.Специално за отношенията в интернет си мисля , че трябва да се дава повече време за общуване в реала за да може да се направи по- реална преценка .
цитирай
3. bowman - ;) !
21.11.2009 09:35
Аз пък не съм винаги искрен!
На хора които не вярвам, на хора на които нямаш доверие ...
Може да ви се струва невероятно ,но на много хора им личи дали играят сценка или са искрени.
цитирай
4. sezoni - :)!
21.11.2009 09:57
Мисля си , че няма нищо лошо в това да си недоверчив . Аз например също на моменти много трудно мога да се доверя , но съм имала случаи когато съм била много наивно доверчива от което предполагам , че се сещаш , че съм била потърпевша от това, както е и при всички които в даден момент са останали разочаровани .По- някога съм разбирала лицемерието но имало е и случаи когато не съм го разбирала.
цитирай
5. bowman - @nalik
21.11.2009 10:10
"Егоизм" не за всички има това значение което влагаш ;).
(предполагам)
цитирай
6. sezoni - nalik,
21.11.2009 12:21
всеки иска най- доброто и най- хубавото за себе си , най - вече хората използват времето си за това.Всеки мъж иска да има до себе си съпруга от която винаги да се възхищава и с която да се гордее, деца които да го радват и с които също да се гордее ,хубава къща , хубава кола и още много екстри .Жените не се различават в желанията си от мъжете и всеки прави своя избор по- преценка на критериите които има .Аз си мисля , че желанията ни не са от проява на егоизъм.Егоизъм е когато искаш всичко единствено за себе си .Това , че хората постоянно се стремят да постигнат желанията си не е егоизъм.
цитирай
7. sezoni - bowman ,
21.11.2009 12:39
знаеш ли причината е , че чувствата определят отношението .Аз специално си правя изводите от отношенето, за това какви са чувствата .Въпреки , че имам на изпредвид и характера и обстоятелствата които могат да окажат влияние за дадена ситуация.
цитирай
8. bowman - @9, @8
21.11.2009 12:54
Всъщност май повече съм внимавал. Номерът е в дозата. Дозата себелюбие, лакомия и кога те преминават цената на морала и минават оная граница когато от човека се получава един болен откачалник.

@8 не разчитам само на интуиция, интуицията си има своите основи и те могат да се появят и на неочаквано място, ако не ги уловиш това може да ти струва някой приятел защото си го оставил да прояви слабост макар и временна, чуството за вина може да руши.
цитирай
9. sezoni - :)nalik,
21.11.2009 13:00
на ясно съм , че научно така ги определят нещата .Много от нещата които са били вярни като твърдения след време са се оспорвали .Аз предпочитам да вярвам на собствената си преценка за това как ги чувствам нещата и със сигурност знам , че за да желаеш нещо не го желаеш от егоизъм а защото си мислиш , че имаш нужда от него.Мисля , че съм на път да оспоря някои научни твърдения :)И Ницше е философ но някои от твърденията му не са правилни .
цитирай
10. sezoni - bowman ,
21.11.2009 13:12
правилно е да не се разчита винаги на интуицията ,аз в повечето случаи предпочитам проверката :)за да си подсигуря правилната преценка .По- мое мнение с интуицията трябва да се съобразяваме само в кризистни ситуации .
цитирай
11. iliada - Страшна тема се е отворила!
21.11.2009 16:44
Мисля ,че всички имате право да твърдите това или онова ,но се чудя ,защо трябва да се представяш за друг за да постигнеш целите си.Излиза ,че се знаеш добре и не се харесваш.Мисля ,че успешната тактика е- бъди естествен и вярвай повече в себе си ,но като правило ще кажа ,че не винаги обстоятелствата са на наша страна и следва да се съобразяваме с тях.
Иначе ,когато си естествен ,дори и да не се стараеш никого няма да разочароваш ,защото си си ти и си оставаш верен на себе си въпреки всичко.Питам се тогава къде ще бъде егоизма ?
цитирай
12. bowman - ...
21.11.2009 17:17
Моят отговор е всъщност въпрос.
За какво ти е да учиш поредния език, след като така и така можеш да ръмжиш и да виеш?
Защо в учлище си лафиш с приятелчето, пък като по на официално водиш разговор. Да не казваш всичко и дори да излъжеш също си имаш проста причина ,ако ти искам паролката ...
Оня ден ми трябваше едно четиво за да го получа ми искаха цяло досие да си заформя излъгах за името годините и всичко останало, а след като се сдобих с четивото просто насочих писмата им в една черна но адресирана стабилно дупка. Четивото не струваше това с което го хвалеха ,но пък и те останаха с празни ръце и си нямаха поредната рекламна бройка.
Лош човек ли съм?
цитирай
13. sezoni - iliada , благодаря за коментара .
21.11.2009 17:32
Както казваш от голямо значение е да се представяме със истинската си същност и е немислимо да не бъдем себе си , защото рано или късно винаги се стига до реалната преценка .
цитирай
14. sezoni - :)bowman,
21.11.2009 17:46
знаеш много добре , че изобщо не си лош.Личните данни трябва да се предоставят само когато на истина е необходимо и не трябва да се предоставят на всякъде, от гледна точка на това да не се злоупотребява с тях.И на каква тематика е било четивото ?
цитирай
15. bowman - ;)
21.11.2009 17:54
SEO на нормален език за нормални ,какво да правиш за да баламосаш машината на някоя уеб търсачка , че е на много важно страничка . Без техническата част, която бяха изпуснали, ти трябва специалист пък те точно това рекоха ги бива ;)
цитирай
16. sezoni - :)
21.11.2009 21:12
Скоро преди няколко месеца мисля , че беше лятото имаше някаква конференция с Огнян не се сещам за фамилията му в която се разискваше темата SEO .Аз изобщо не съм на ясно с много неща в тази област но имам намерение да си увелича инфото .:)
цитирай
17. bowman - ;)
22.11.2009 05:49
Търсачките са несъвършенни софтуерни програми. Теорията е ,че ако ги хванеш за ръчичка и ги преведеш през тъмния лес да видят сайта и ако го направш сайта така както те да го оценят. Търсачката ще те нареди по напред в списъка на сайтовете, Ура! ;)
Това ти увеличава трфика за сайта, но не всички посетители ще останат доволни пък и изобщо няма гаранция, че някому ще допадне сайта.

Защо го правят обикновенно? За да печелят от реклама !
;)
цитирай
18. sezoni - :)bowman,
22.11.2009 15:20
както вече ти е ясно , че много не съм на ясно с тази тема, ще те попитам в какво се състои несъвършенството на тези софтуерни програми.Защото по- мое мнение най- вече зависи от това сайта да се направи с нужното качество и да се постави точното заглавие и тагове за да може търсачката да намери точно този сайт за да го изведе на първа страница .В темата ми за плагиатството можеше да се повдигне и този въпрос за това , че има и плагиатство и в сайтовете .Защото се създават програми които могат да копират нещо от оригиналния сайт и да се установят на предна позиция .Мисля , че този проблем също се разисква по- темата SEO .Незнам дали е измислена програма която да защитава сайтовете от плагиатство но си мисля , че ако се измисли такава програма ще е от голяма полза за всички които имат сайтове .Ти какво мислиш за търсачката Google?
цитирай
19. bowman - ...
22.11.2009 17:05
Търсачкатата не може да даде експертно мнение оценката се базира на точкова система от едно до десет при гугъл и тя помага, но не гарантира дори съвпадение с търсената тема. Търсачката на google се разработва и в момента и това никога не е спирало. Това което прави силна едноименната компания всичко което седи зад нея е постоянните иновации още от създаването и отворената политика към клиента стигнала до там да търси решения от собствените си клиенти. Те не са вълшебници , но никога компанията не е била управлявана от закърнели мозъци
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sezoni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 337583
Постинги: 131
Коментари: 603
Гласове: 4587
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930